تور فرانسه 1400
خوشبختانه پس از 18 ماه ممنوعیت ورود گردشگران، اکنون گردشگران اجازه سفر به فرانسه را دارند. تورهای پاییزی ایوارا در راه پاریس است و پیش بینی می کنیم در نوروز 1401 به همراهان عزیز ایوار سفرها و تورهای مرتبط تری همراه با فرانسه ارائه دهیم.

 

 

سرگرمی رایگان در پاریس
اگر مسافری هستید که از فرانسه دیدن می کنید و می خواهید یک تور ارزان قیمت را تجربه کنید، می توانید از تفریحات رایگان و جاذبه های پاریس لذت ببرید. برای کاهش هزینه تور، پیشنهاد می کنیم منطقه مونمارتر و کلیسای قلب مقدس، پارک شان دومارس، صومعه پرلاشس (محل تدفین صادق هدایت)، نمای بیرونی کلیسای نوتردام، بلویل، باغ تویلری را از دست ندهید. ، پارک لوکزامبورگ پتی پله و گراند پله (همچنین با نام های پتی پالاس و کاخ بزرگ نیز شناخته می شود) و تور پل الکساندر سوم از دیگر مکان هایی هستند که می توانید به رایگان از پاریس زیبا لذت ببرید.

آرامگاه صادق هدایت در گورستان پرلاشز پاریس

 

غذاهایی که باید در فرانسه امتحان کنید؟
L'entrecote: 'Entrocote' نوعی استیک است که معمولاً در فرانسه با سیب زمینی سرخ کرده سرو می شود و از مشتری مقدار گوشتی که می خواهد بپزد خواسته می شود. یکی از بهترین رستوران ها برای صرف غذا Le Relais de l'Entrecote در منطقه سن ژرمن است که به دلیل محبوبیت این رستوران، انتظار صف طولانی برای پاک کردن میز را دارید.
بیف Bourguignon: «بیف Bourguignon» نوعی خورش گوشت است که در نوشیدنی مخصوص پخته می شود و با تکه های هویج یا سیب زمینی سرو می شود.
راتاتوی: راتاتویی یک غذای سبزی فرانسوی است که مواد اصلی آن گوجه فرنگی، سیر، پیاز، کدو سبز، بادمجان، هویج، فلفل و ریحان است.Soupe à l'oignon: "سوپ پیاز" یک غذای جانبی سنتی فرانسوی است که به طور سنتی با تکه های نان و پنیر سرو می شود.
کیش: "کیش" از مواد مختلفی مانند گوشت، تخم مرغ و پنیر تشکیل شده است. یه جورایی مثل پیله های خودمون ایرانی!
Confit de canard: 'Confi de canard' یک غذای خوشمزه اردک و سیب زمینی است و یکی از محبوب ترین غذاهای فرانسوی است.

 

درباره سفر به فرانسه

سفر به دور فرانسه
خرید تور فرانسه برای سفرهای توریستی و کاری به پاریس، مارسی، نیس، استراسبورگ، لیون، لیل، کن و غیره با خدمات سفارشی و VIP در وب سایت لحظه آخری. تورهای ثبت شده از آژانس های مسافرتی معتبر با خدمات متنوع و کیفیت عالی از جمله انتخاب هتل، ایرلاین با ساعت پرواز صحیح، خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، ویزا، تور لیدر به زبان فارسی، بیمه مسافرتی با پوشش Quid 19 و ... طبق سلیقه و میل شما از سراسر ایران جمع آوری شد. سفر لحظه آخری به فرانسه یک انتخاب مطمئن برای سفرهای کاری و توریستی با امکان اقامت در بهترین هتل ها با قیمت های مناسب است.

 


فرانسه کشوری است که با عناوین متعددی از جمله پایتخت فرهنگی اروپا، کشور بازیگران مشهور تئاتر و سینما، کشور خلق لحظات عاشقانه، کشور ناپلئون بناپارت و جنگ های او، کشور شاعران و نویسندگان مشهور شناخته می شود. مانند الکساندر دوما، ویکتور هوگو، ژول ورن و گوستاو، باغی روستایی با موزه های سرسبز و قله های پوشیده از برف آلپ و ...
فرانسه یکی از زیباترین کشورهای اروپای غربی است و همواره یکی از جذاب ترین کشورها از نظر صنعت گردشگری بوده است. مناطق شمالی و شمال شرقی فرانسه آب و هوای معتدلی دارد و علاوه بر آن جاذبه های گردشگری زیادی در این کشور وجود دارد.گردشگران در سفر خود یک تور فرانسه را انتخاب می کنند که گردشگری بین سنت و مدرنیته است. هیجان و آرامش؛ هنر و تاریخ؛ از بین طبیعت یا صنایع دستی انسان برای بازدید انتخاب کنید.
انتخاب زمان مناسب برای سفر به فرانسه بستگی به علاقه دارد، زیرا تور فرانسه در تمام طول سال در دسترس است، اما پیشنهاد ویژه ما برای گردشگران ایرانی علاقه مند به تاریخ و طبیعت، پاییز و بهار، فصل گل و گل و مناظر رنگارنگ است. فرانسه در مجاورت ایتالیا آلمان و اسپانیا. این کشور یکی از قدرتمندترین کشورها در جذب گردشگر است که بیشتر ساکنان آن مسیحیان کاتولیک و اقلیت های مسیحی پروتستان، مسلمان و یهودی هستند.
جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوان فرانسه و همچنین آب و هوای مدیترانه ای آن باعث شده است که گردشگران زیادی از سراسر جهان به فرانسه سفر کنند.پاریس نیز مانند سایر نقاط فرانسه از آب و هوای معتدل مدیترانه ای برخوردار است. در فرانسه ممکن است در تمام طول سال باران ببارد، اما در پاییز و بهار ضروری است. اگر مسیر مورد نظر خود را پیدا نکردید، بخش مسیرهای اروپایی را ببینید.

 

بناهای یادبود فرانسه
فرانسه مهد هنر اروپا، بناهای تاریخی و سرگرمی های هیجان انگیز است و محبوب ترین مقصد گردشگری جهان است. برج ایفل، کاخ ورسای، لوور، موزه اوساس، کلیسای نوتردام، شانزه لیزه، کلیسای SubGenius، دیزنی لند پاریس، بناهای تاریخی Pont de Gaulle Nimes، تالاب کامرگ، شهر Boni Fascio، کلیسای جامع Reims و غیره از نقاط دیدنی فرانسه هستند. جایگزین شود..