سفر به دور سوئیس


کنفدراسیون سوئیس یکی از کشورهای اروپای غربی است که شهرت جهانی خود را مدیون امنیت، ساعت و بانک های معروف است. سوئیس با آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش و لیختن اشتاین مرز مشترک دارد. بر اساس گزارش بانک جهانی، در سال 2007 سوئیس پنجمین کشور ثروتمند جهان است.

سوئیس از سال 1815 درگیر جنگ نبوده و در طول هر دو جنگ جهانی بی طرف بوده است. سوئیس محل استقرار بسیاری از سازمان ها و ارگان های بین المللی از جمله صلیب سرخ، سازمان تجارت جهانی و یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل است. سوئیس کشوری کوچک در قسمت جنوبی است که توسط کوه های آلپ اشغال شده است. وجود این کوه ها و بارش برف سنگین در زمستان باعث شهرت پیست های اسکی سوئیس شد. پایتخت سوئیس شهر برن است.

 

 

سوئیس کشوری سرسبز و حاصلخیز با جاذبه های طبیعی بی نظیر، کوه های باشکوه و دریاچه های زیبا است. سوئیس علاوه بر جاذبه های سوئیس که آن را به یک مقصد گردشگری مهم اروپایی تبدیل کرده است، به عنوان کشوری با پنیر و شکلات خوب، مناظر دلپذیر و شبکه حمل و نقل عمومی عالی شناخته می شود. برای سفر به سوئیس نیاز به ویزای شینگن دارید برای اطلاع از هزینه های سفر به سوئیس و یا اخذ ویزای شینگن با کارشناسان ما در قصر پاترول تماس حاصل فرمایید.

برن پایتخت و چهارمین شهر پرجمعیت سوئیس است. زبان رسمی برن آلمانی است، اما زبان اصلی گفتار ژرمنی (آلمانی با لهجه سوئیسی) است. در سال 1983 شهر تاریخی و تاریخی برن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید و از نظر کیفیت زندگی در بین ده شهر برتر جهان قرار گرفت. برن علاوه بر اینکه پایتخت سوئیس است، یکی از معروف ترین و معروف ترین مقاصد گردشگری است. اگر می خواهید به مکانی بروید که مناظر دلربا و جاذبه های جادویی دارد، به برن بروید.گردشگری در سوئیس
تور سوئیس بدون شک یکی از خاطره انگیزترین و شیرین ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. سوئیس به خاطر زیبایی و جذابیت نفس گیر و محیطی آرامش بخش در سرتاسر جهان شهرت دارد و مناظر زیبا و منحصربفردی مانند کوه های مرتفع و دریاچه ها و رودخانه های باشکوه را به رخ می کشد.

 

 

اما این تمام چیزی نیست که در تور سوئیس در انتظار شماست. گردشگران زیادی از سراسر جهان برای دیدن زیبایی های طبیعت و دیگر جاذبه های گردشگری بی نظیر و منحصر به فرد به این کشور زیبا و محبوب سوئیس سفر می کنند. برخی از جاذبه های سوئیس عبارتند از: پیلاتس، فواره ژنو، گریندل والد، آبشار راین، پل چپل، قلعه چیلون و بسیاری دیگر. قیمت تور سوئیس بستگی به زمانی دارد که تصمیم به سفر دارید. هزینه سفر به سوئیس برای کریسمس قطعا بیشتر از بقیه ایام سال است.

 

 

ویزای سوئیس
سفر به سوئیس چندان سخت نیست و نیازی به سابقه سفر غنی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید ارائه مدارک مالی، ملکی، شغلی و سایر مدارک مورد نیاز برای دریافت شینگن است. توان مالی و گردش مالی 3 ماهه یکی از مهمترین مدارکی است که برای اخذ ویزای شینگن باید داشته باشید. برای دریافت ویزای سوئیس نیازی به مراجعه به سفارت یا هماهنگی برای مصاحبه ندارید، فقط کافی است به یک نماینده VFSGlobal مراجعه کنید تا اثر انگشت خود را بگیرید و در لحظه تعیین تکلیف مدارک خود را تحویل دهید.

2 تا 3 هفته پس از ارسال درخواست ویزا به شما اطلاع داده می شود. مدارک خود را به صورت کامل و بدون نقص به سفارت تحویل دهید. لطفا توجه داشته باشید که سفارت سوئیس مدارک شما را با دقت بررسی می کند.

مورد دیگری که سفارت سوئیس درخواست می کند ضمانت نامه بانکی است که سررسید آن 2 روز پس از اتمام اعتبار ویزا می باشد.این ضمانت نامه بانکی صادر شده توسط آژانس مسافرتی که از طریق آن درخواست خود را ارسال کرده اید، ضمانت بازگشت شما به کشور است.

 

خدمات مسافرتی سوئیس
در تورهای استلرز
نوروز 1401 خدمات زیر در تور سوئیس لحاظ می شود:

 

  •  ویزای شینگن
  •  ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت
  •  اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه
  •  گشت و گذار در شهر
  • بیمه سفر


سوئیس مقصدی در تمام طول سال است و شما باید سفر خود را بر اساس انواع فعالیت هایی که می خواهید استفاده کنید برنامه ریزی کنید.
از ژوئن تا سپتامبر (تابستان) شما تمام آفتاب و کمی باران را تجربه خواهید کرد و سوئیس را به مقصدی عالی برای پیاده روی در کوه ها و بازدید از شهرهای بزرگ تبدیل می کند.
از نوامبر تا مارس (زمستان)، هوا در سوئیس سرد و برفی است! و برای کسانی که می خواهند ورزش های زمستانی مانند اسکی را انجام دهند عالی است. همچنین به دلیل آب و هوای مطبوع و مناظر دیدنی، زمان خوبی از سال برای بازدید از برخی از روستاهای کوهستانی کوچکتر است.

شما می توانید بهترین قیمت را برای سفر به سوئیس و سفر ارزان دور سوئیس از تورهای استلرز سوئیس انتخاب کنید و برای مشاوره گردشگری سوئیس و تور مسافرتی سوئیس با ما تماس بگیرید.